Care & Color

Godkväll! 
Äntligen helg, sitter just nu vid datorn och kollar big brother som vanligt!

Fick ta bussen till jobbet idag då min bil var på lagning, gick inom Apoteket för att köpa löwengrip care & color dry schampo. Har länge velat testa det och imorse hade jag lite panik då jag insåg att all min torrschampo faktiskt var slut då jag hade behövt de som mest. Försöker att tvätta mitt hår lite mer sällan för de inte ska bli fett och då istället använda mig av detta. Jag fick sätta upp håret i en toffs och så fick de helt enkelt se hemskt ut. Ska prova denna imorgon innan jag ska duscha håret och kanske ge er min recension på de. 

Fick ta hem min bil nu över helgen också då den inte var vid gjord, ville först ha ett prisförslag. Ska lämna in den söndag kväll så blir den fixad på måndag :)

Grym design sweetie :*




Kom ihåg mig?