Ledig

Godkväll!
Går ganska segt med mitt bloggande här men de finns fokus på annat ;) 

I helgen var de jobb och sen fest, en sen halloweenfest, dock så klädde jag inte ut mig då det inte är något som intresserar mig, och för mig är de lite att man ska se läskig ut och inte gå med en "sexig" utklädnad eller något annat fjantigt. Jag drack inte heller, utan jag körde. Vilket jag inte ångrar de minsta, dels för att de inte var den roligaste festen och sen för att man mår så bra dagen efter! 

Nu har jag jobbat igår och idag. Men har nu ledigt en vecka, tog semester på fredag och måndag. Det blir helt perfekt. Sen får jag ju hem min lilla kattunge snart också, längtar :D Ska bli spännande och se hur min katt jag har nu kommer att reagera, hoppas dem fungerar ihop för jag känner att han behöver en liten vän. 



Kom ihåg mig?