vad är snyggast?

Fick en tid imorgon kl 11.00 för att göra vid mina naglar. Men som alltid har jag aldrig bestämt mig förren jag sitter där och gör dem. Men jag kan inte bestämma mig om jag ska göra Vita tippar med något glitter på eller om jag bara ska köra på glitter, silver, guld eller färg. Jag har suttit och letat inspiration men det är jätte svårt. Jag tycker dem vita tipparna var snygga när man tog en nagel med silver glitter istället. Har ni några tips på vad som är snyggt får ni gärna dela med er av det :) 

jag gillade verkligen dom andra och dom sista! dom sista kanske känns lite mer vardagliga, men jättefina båda två :)

sv; Ja, verkligen :)

Dem första var riktigt chica! :D <3

svar: haha verkligen! ta det som du känner dig säkrast på och som funkar till alla kläder liksom :)




Kom ihåg mig?