Vårdcentralen

Godmorgon fina ni!
Jag vet att det går väldigt segt med uppdateringen här. Men jag glömmer bort :) sorry

Jag sitter just nu vid datorn, tänkte dra igång ett avsnitt av Geordie shore säsong 9. Och så dricker jag mitt morgonkaffe! Kl 16.00 så har jag tid på vårdcentralen, för jag ska nämligen ta sprutan mot HPV (livmoderhalscancer) man ska ju ta den tre gånger men tar jag den nu innan året är slut så får man dem gratis, så dem andra två tar man nästa år med någon månads uppehåll. Så kan ni göra de, do it. 

Sen får jag se vad som händer, slog in alla julklapparna igår så det är ju redan gjort. Imorgon är de back to work, jobbar då fram till tisdag kväll, inkl hela helgen nu då. Sen är jag långledig och det ska bli så skönt. Slippa jobba jul och nyår, hur underbart :)



Kom ihåg mig?