Godmorgon

Sitter just nu i köket med datorn och gör absolut ingenting. Ska nog göra mig iordning så man är redo att möta dagen och vad den nu möjligtvis har att erbjuda :) 

Kom hem runt 21.30 igårkväll. Tåget var ungefär 30 minuter försenat och det var från kbh airport då de blev smockfullt på tåget, men som tur var hade vi sittplats så det var skönt. Så resan tillbaka tog lite längre än förväntat men så kan det bli. Hade inte ätit något på hela dagen sedan frukost så jag hade en hemsk huvudvärk så de blev ett stopp på McD efter att pappa hade hämtat oss på tågstationen. La mig direkt i sängen, kollade tv sen gick jag och la mig vid 23.30 och idag vaknade jag 10.00 då jag alltid sätter klockan på det för att inte sova bort halva dagen :)
 
Bild från igårmorse innan jag tog tåget mot dk.



Kom ihåg mig?