Jobbat, stan & sen handlat

Hej alla! Har precis kommit innanför dörren i princip och fått in sakerna i kylen. Varit ganska lugnt på jobbet, fixade lite med skyltfönstret och fick upp lite nödvändigt i skåpen. Sen därefter gick jag en runda på stan med Felicia och snackade om lite saker och sen även om tatuering, då hon ska göra det i februari tänkte jag kanske jag kan lyckas klämma in en tid hos honom hon gör de hos, och få en liten till på min andra handled sådär lite impulsivt. Då den inte tar så lång tid att göra tror jag inte det ska bli något större problem. 

Annars så blir det att ta det lugnt, mysa framför tv:n och köra på dippa med grönsaker. Ja jag försöker så gott jag kan att vara nyttig och få bort det största sötsuget. Änsålänge håller det i sig :) Och grönsaker med dippa är ju bättre än chips. 

Sen imorgon blir det jobb återigen, fick hoppa in extra för min kollega som ska något annat imorgon. Och det gör jag mer än gärna då jag behöver jobba allt jag kan få :D Så börjar halv 1 imorgon, skönt med lite sovmorgon och så slutar jag 18.15. Toppen =)

Vi hörs säkert senare ikväll. 

söt :)




Kom ihåg mig?