Eurovision


Då var det lördag, skönt var det att sova ut och ännu bättre att vakna med min finaste älskling bredvid mig. Vi gick upp vid lite över 12 kanske, och sen drog vi till Båstad först inom hans pappa en runda och sen käkade vi glass på torget, gott och mysigt :)

Tanken var att det skulle bli fest ikväll, men det blir inte av för några anledningar, och utgång blir det inte heller för känner mig inte längre pepp alls. Så blir en hemmakväll tillsammans med familjen för att kolla Eurovision Song contest och äta chips med dipp:) Men det går bra de med, slippa bakisdelen imorgon haha..

Hejhej!



Om ett par dagar kommer jag skaffa en ny blogg och behöver då veta vilka som följer min blogg på Bloglovin’ och om du/ni kommer fortsätta göra det när jag skaffar en ny blogg. Jag behöver också veta om jag ska fortsätta följa din/er blogg. Så följer du mig på Bloglovin’? Och kommer du fortsätta göra det när jag skaffar en ny blogg? Jag kommer säga till när jag gör det! Om du/ni inte svarar innan måndagen kommer jag ta bort dig/er från Bloglovin’. Men om du/ni inte kunnat svara av olika anledningar och vill ha kvar bloglovin’bytet så är det bara att kontakta mig. Tacksam för svar och ärlighet!

Hoppas att allt är bra med dig. Lade mig vid 16.00, för en powernap, vaknade sen vid 20.30. Oooops hihi. Kollar du med på Eurovision Song Contest? Visst är de många kassa låtar, men det är ändå en tradition att kolla på den :)




Kom ihåg mig?