hemma från jobb

Trots att jag både skrev ett morgoninlägg och lunchinlägg så kunde jag inte publicera dem, ibland hatar jag verkligen appen på blogg.se till iphone. Funkar så himla dåligt, så det fick ni vara utan men ni missade inget direkt! 

Annars så har dagen på jobbet gått jätte bra, trots tröttheten och sänglängtan imorse så gick även denna dag igenom otroligt fort och nu återstår bara 4 arbetsdagar kvar. Haft en del kunder idag och plockat upp nya varor så har inte varit så mycket sega stunder och det är just då det är som bäst. 

Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen och kika på lite resor. Hoppas verkligen det blir av :D men då kommer bloggen bli lidande i ungefär två veckor eftersom resan sker inom iaf nästa vecka någongång samt att vi åker till DK och stannar där några dagar. Fullt upp och jag längtar massor :)




Kom ihåg mig?