TÄVLING - vinn ett iphone skal

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!!!!

Tänkte dra igång en tävling nu i samarbete med www.bloggtävlingar.com och iphone skalet kommer ifrån www.iphoneskal.se där du har chansen att vinna ett iphone skal värde max 500:- Den med bäst motivering vinner.

- Skriv en kommentar där du lämnar din mejl, att du är med och tävlar samt en motivation varför just DU ska vinna. Och länk till det skalet du vill ha. 

För extra chans
- Blogga om tävlingen, där du länkar både mig och www.iphoneskal.se

Tävlingen avslutas den 12/2 så kom igen nu, anmäl er :)


ser att du är grönögd som mig, muhahaha! :D

vill du bli medlem via annonsen jag lade upp? :D

jahaa okej :D

Jag har tyvärr ingen iphone men du har en väldig snygg blogg!

inget...sitter bara och degar just nu.. :)

sv: okej vad roligt! :D

jag har inte gjort så jätte mycket :P

Jag har ingen iphone så nej tack!

hihi okej :) gör det!

alltid bra att göra det :) du kanske inte alls kommer gilla den!

söt blogg!

SVAR: Nej tack! Har ingen iphone + att jag inte gillar att länka andra tävlingar på min blogg :)

sv; hehe, tacktack!:)

Jag är bara 12 år ;)

Hur gammal är du då?:)

jag har redan så många skal så jag skulle inte komma på nån bra motivering..xD

fin blogg allt bra? :)

sv; nice ! ska kolla på det sen hinner inte rikgitg nu :)



lagar mat med mamma hehe!

sv; :)

SVAR: Det förstår jag absolut. Har också en hel del tävlingar på bloggen som man MÅSTE länka på. Och de är föreetagen som väljer att man MÅSTE länka. Men från och med nu tackar jag nej till tävlingar som företagen från om jag vill hålla, om de har som krav att länka :)

sv; ah okej :)

jah har 4s så går inte riktigt :(



sv; hehe lasange hemmalagad och sallad mumms!!

svar: åhh härligt, jodå det är bara bra här med mej med :)

jaha haha :)

svar: hur är det med dej då? :)

Var gärna med i dagens blogg :)

nu är det dags för mig o pluugga:D

hehee :D hur är det då?

sv; jao :)

Men vilken mascara använder du ?

för du får jätte fina ögonfransar!:)

näsblod är inge kul..

svar: jodå! jag är med! :D

sv; ah, okej tack:)

sv. tack, gillar din med :) kramar!

hela tiden..

nej de e jobbigt med..

vilket program gick du på? :D

inte mycket :)

min bror bara skrattar åt mig..

sv: haha, ja det är det ju ;) haha

jag gick samhäll,och ångrar mig djupt att jag inte valde barn- och fritid:)

sv ; chillar, lyssnar på musik osv :)

hm...nä...jag tackar nog nej denna gång... tyvärr.. :(

hej danni! jag är gärna med :)

jag skulle isåfall vilja vinna denna : http://www.iphoneskal.nu/product_info.php?products_id=1686 !

Min motivering till varför just jag skulle vinna är för att jag har nyss fått en iphone och jag har bara ett enda skal + att skalet har blivit lite repigt viket är synd.. Sen så skulle jag heller inte kunna köpa så jätte dyra skal för håller på att spara på pengar så jag kan köpa något sen när jag har mycket sparat. Så ja min motivering är att jag gärna skulle vilja ha det för det är ursnyggt och att jag bara har ett enda skal sen innan eftersom jag ganska nyligen fick min iphone. Sen så skulle det ju inte sitta fel med att vinna för en gång skull hehe :) men iallafall hoppas på detta nu! KRAM

nu är min tävling uppe också! http://cjssong.se/2012/january/tavling-valfritt-smycke-fran-haze-design.html#comment

svar: aha okej då förstår jag!



JAG ÄR MED!!

oj varför just jag ska vinna är för att jag vinner aldrig på sånt här det skulle verkligen vará jätte roligt om jag just vann denna tävligen genom att jag har en Iphone 4s så skulle det vara så sjukt underbart, jag kanske inte har bästa motivationen men jag är iaf ärlig :)

svar: aha okej då förstår jag!



JAG ÄR MED!!

oj varför just jag ska vinna är för att jag vinner aldrig på sånt här det skulle verkligen vará jätte roligt om jag just vann denna tävligen genom att jag har en Iphone 4s så skulle det vara så sjukt underbart, jag kanske inte har bästa motivationen men jag är iaf ärlig :)

Min mail: [email protected]

haha do it! ^^



har hittat ett skal jag ska tävla om hos dig också, ska bara fixa inlägget till det och så innan jag berättar för dig. ;-)

hihi ja gör det! ^^

åh, vill ha mitt photoshop så att jag kan fixa bilden på det skalet jag vill ha till ett snyggt inlägg. :(

kan du kanske göra någon snygg bild av den som jag kan ha? är ju inet hemma så har inte ps. :(

Jag är med! Jag skulle vilja vinna den här: http://www.iphoneskal.nu/product_info.php?products_id=1937



Motivering: Min kompis fyller år om ca 3 veckor och hon har en iphone men inget skal, hon har önskat sig ett skal hur länge som helst så jag skulle verkligen vilja göra henne glad genom att ge henne det där skalet. Skulle verkligen betyda guld om jag vann!♥

fan då! :(

jo hemma men är ju inte hemma nu. :P

ja jag hoppas oxå det! :D

jag är med och skulle vilja vinna;

http://www.iphoneskal.nu/product_info.php?products_id=810



varför ska just jag vinna? well, jag fick "kämpa" länge innan jag äntligen fick en iphone 4. och om den nu skulle gå sönder så får jag ingen ny mobil. därför skulle det vara otroligt bra om jag vinner ett mobil skal så jag kan förhindra att den går sönder om jag tappar den. jag har dessutom bara ett skal som inte är så bra, det är ett i gummi som bara är runt på sidorna. och jag har inte råd med att köpa en massa dyra skal så :)

Ina

Tyvärr kan jag inte gå med i tävlingen ^^

Jag är med! :D



Om jag skulle vinna så vill jag ha detta skalet: http://www.iphoneskal.nu/product_info.php?products_id=161,



Jag har nyligen fått en iPhone, men jag har inga skal. Har alltid otur i tävlingar, så förväntar mig inte att det ska gå bättre denna gången! Men det är ju alltid värt ett försök!

Jag är gärna med.

http://www.iphoneskal.nu/product_info.php?products_id=711 vill jag vinna.



Jag har nyligen köpt en iphone 4, kostade 5000 kr och de resonerar bara att f-kassa pengarna är slut (är arbetslös) Så jag skulle behöva ett skal till min vita skönhet så den inte bli förstörd, är en höjdare på att tappa telefonen!



Jag skriver om tävlingen på facebook! Heter Jessika Karppinen där.

Bra blogg!! Har lagt till den i min mapp "favoritbloggar" nu :) Kolla gärna min blogg dagligen också :D

och här är telefonskalet jag vill vinna http://www.iphoneskal.nu/product_info.php?products_id=1016 och jag vill vinna det för att jga älskar telefonskal och detta är anorlunda än de jag har! Skönt med förändring! :D inlägget är här: http://cjssong.se/2012/january/iphoneskalse.html#comment

Jag är med och vill ha http://www.iphoneskal.nu/product_info.php?products_id=1583&osCsid=b2901fc4d689cdf6c9bc3822920f332e det här om jag vinner :) Och jag borde vinna för att jag snart fyller år så det blir som en tidig födelsedagspresent! Ska skriva ett inlägg om tävlingen på min blogg nu.

glömde skriva med min mail adress. [email protected]

Jag skulle vilja ha ett fint skal till min iphone för att jag inte har ett tillräckligt bra :/ sen får jag nt beställa på nätet..



http://www.iphoneskal.nu/product_info.php?products_id=1732

jag är med o tävlar. Anledning: för jag är fattig och har bara ett skal som jag är så jäääävla trött på. Det är tomtar på det o står merry christmas. skulle passa finfint med ett nytt!



kram

Oj nu glömde jag länka skalet

men det kommer här :

http://www.iphoneskal.nu/product_info.php?products_id=995&osCsid=7a3660c5ddc8e40a4b57c855043153dd

Jag är jättegärna med!



Min motivering:

Jag vill inte vinna skalet åt mig själv. Jag vill vinna skalet åt min älskade sambo som precis har skaffat sig en Iphone 4. Han fyller även år den 18 februari, så det skulle även vara en perfekt födelsedagspresent :D



Eftersom han älskar färgerna blå, orange, grön och gul, blir det svårt för mig att välja ett som han ska få. Men det blir detta:



http://www.iphoneskal.nu/product_info.php?products_id=926&osCsid=9a685d34b14b481c5d3de15e0236b733



Jag har länkat i min blogg:



http://jennsiii.blogg.se/2012/february/jag-ar-med-och-tavlar.html#comment



tack på förhand!

va rädd om dig



Jennie

Jag är med:) följer dig på bloglovin!



Vill ha : http://www.iphoneskal.nu/product_info.php?products_id=1689&osCsid=64ea6a5999ad60b92c07ea07d715077e



Har jättelälnge velat ha ett sånt skal, men dom är ganska dyra o ja pallar inte ge så mycket pnegar för ett skal! Skulle vara sjukt kul om jag vann :)

JAG E MED!:)

Bloglovinbyte?=))



Lägger upp inlägg här:

http://bloggtavlingarna.bloggplatsen.se/2012/02/10/7302562-tavling-om-ett-iphoneskal/#kommentarer

Detta vill jag ha: =)



http://www.iphoneskal.nu/product_info.php?products_id=2258&osCsid=7a4c92a9c0aa83172d82649ad4687331



Jag vill vinna för att jag nyligen har fått en egen Iphone och jag har inget snyggt skal så det skulle verkligen vara jättekul att vinna denna tävlingen:)




Kom ihåg mig?