Söndag

Har precis kommit hem efter att ha varit och handlat med mamma. Fick även med mig den nya FIT foundation, måste testa den och tog en väldigt ljus denna gången, blir alltid fel färg för jag har så ljus hy. Måste fixa en dejt med solariumet snart haha, kanske på onsdag efter jobbet? Sen även en body butter med doft av coconut, love it. Och ett rosa läppstift, så vackert.

hoppas de svarar snart <3

sv; okej! det är bra här med :D



gilla min blogg på facebook, så gillar jag din :D

sv; håller med, okej tack. hoppas de svarar ! :D

sv: hehe :D



kul med nya grejer!

gött :D skulle verkligen behöva!

Sv: tack :) aah känns mera som fest skor ;)

Sv; Ja det är det! Super mysigt :D

Sluta fresta mig med shopping hahaha! :D

händer imon? :)

sv helt okej :D sj

sv helt okej :D sj?q

sv. förlåt för jätte sent svar!! har varit mycket nu på senaste.

allt bra med dig då snygging? (:

sv: japp=) hur är det med dig?=)

Intressant blogg du har! :)

Om du vill får du jättegärna säga hur FIT var, och om det går kanske före och efter bild? :D

Letar nämligen efter en flytande foundation som är lätt att ha med sig i nödfall eller så :)

söt färg på läppstiftet :)

Fin färg på läppstiftet :)

härligt :D




Kom ihåg mig?