Beställt lite saker

Blev lite internetshopping igår. Beställde hem ett Bare minerals kit som jag länge velat ha men ja det kostar ju som sagt 995:- men egentligen 2500:- så det är ju riktigt billigt på så vis. Men hittade ett för 700:- så då klickade jag hem det direkt.
Klickade även hem häromdan en ny neccessär en sådan jag redan har i svart, men tror denna är lite större vilket jag behöver. 250:- kostar den ungefär
I beställningen med Bare minerals produkterna tog jag även med den här, MD formulation, ska vara riktigt bra för huden och den ligger på 350:- blir ju ruinerad snart. Men det är så värt det ;) och min hud behöver de.

Ja, haha man vill ju inte tappa läsare o så ^^

Allt bra med dig?

Kramish ♥

sv. vad bra :D!

sv; aaadå :)

hur är de idag?

skönt att höra :)

sv ; ja själv då? :)

sv: ska snart se på gossip girl :D själv?

de är bra med mig :D

ska bara på middag :D



Vad tycker du om min klänning från gårdagen? Jag älskar kläder med färg :D



Här hittar du inlägget: http://eraey.se/2012/april/hit-that-neonlight.html#comment

Sen får du skriva en recenation om barminerals, för jag vill gärna hur dom produkterna är, om du vill såklart :)

sv: hade vart så skönt :D

sv: hahha okej :d jag tycker det där programmet är patetiskt..

Kul med lite nytt :)

Jo men det bra tack!

sv; awe tack så mycket! :)

J

Härligt!




Kom ihåg mig?