Godmorgon

Vaknade för ungefär en timme sedan, och nu sitter jag och äter lite frukost och dricker lite kaffe. 
Igår var toppen, var ju ute med några vänner lite överallt i stan. Kom hem runt 3 tiden tror jag det var, så idag är man lite sliten. Mår inte så bra idag heller, inte pga att jag skulle vara bakis för det är jag verkligen inte, drack inte så mycket igår. Har huvudvärk, ont i magen och mår illa. Hade det igår också, hoppas jag inte är päväg att få maginfluensa eller något sådant, det är jag inte sugen på.. Har varit sjuk tillräckligt nu faktiskt! 

Men nu ska jag försöka äta upp min frukost, ha en bra dag :)
Puss

Svarar på kommentarer :) fin bild på dig! :D

sv: jajjemen:)

planer för idag:)?

sv; Haha okay :)

sv: allt bra med dig? :D

hej! Var gärna med i min foto-tävling. Kika in på min blogg för att få reda på mer! KRAM! :)

Haha okej ;) <3

sv: haha det gör inget, jag kom på det nu!

Fin bild :)

kram

=)

sv: okej :p

söt!

Sv: okej jag gör inte alls mycket;d!

Hoppa du får en trevlig dag idag! ;)

söt!




Kom ihåg mig?