KÖRKORT! :D

ÅÅhhh finns ingen som kan vara gladare än jag idag, så jävla stolt över mig själv. 
Att jag klarade det på första allting, fyfan vad jag är bra. Nu slipper man gå till ställen och frysa i sönder i vinter.
Kommer kännas som en riktig frihet, så nu jävlar kommer jag brumma ute på vägarna ;) 

åh grattis!! :)

GRATTIS

GRATTIS GUMMAN! :D <3

så lite så!

GRattis :D:D

sv: aa de gör jag ^^ kram

Åh va kul ! :D

ååh vad kul!

längtar till jag ska ta mitt körkort!

samma här :D

grattis:D

grattis :D

var de svårt att få det?:D kram

Åh va kul, GRATTIS!



sv: min dag har varit toppen! din med antar jag? :D

prcis :D

ja kan förstå det =D

inte mkt.. sjdå? =D

sv: ååh jag kan köra ganska bra men lovar att jag kommer bli dö nervös i sommar då jag ska ta körtkort x) kram

sv: ja det är bara bra! :) själv då?

grattis :D

grattiiiisi !

sv: förstår det! var det svårt att få det? :)

grymt! GRATTIS:)

Åh vad kul! Grattis :D

grattiiis!!

Sv;min dag har varit toppen hur har din variit?:D

graaaaaattis

sv: Samma här:)

grattis tjejen! =)



tävling på min blogg just nu där du bland annat kan vinna läppglans ifrån VICTORIA'S SECRET

Händer ikv då? :D

Nu har julpyntet åkt fram! har det gjort det hos dig? :)

Samma :D

hoppas de :D btw vet du om att de står att du har lösenords skydd när man ska kommentera? kram

sv: aLLT bra med dig idag då? :P

Yepp :D

allt bra annars? :)

sv: jaaha okej(I)

haft en bra tisdag? kramis

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!

haha aa hela dagarna! hahaha x) näädå

okej, jo toppen :D

vad har du gjort idag? kram

Grattis <3:)

Fin blogg haft en bra dag ? :) !

sv: nje inte så mycket ;) vill ha sommar istället :)

Va roligt!

tack så mycket! :D

härligt, jo det är bra :)

så lite så, drive safe ;D

:DD

tack desamma :D

sv: härligt, sådär e sjuk :P

Grattis! :)

Grattis! :)




Kom ihåg mig?