Godmorgon

Vaknade för 15 min sen kanske. och nu har jag precis hunnit göra frukost och nu satt jag mig nyss här. 
Efter jag gjort det ska jag dra mig in i duschen och fixa mig lite sen ska jag se när vi ska in och hämta bilen i ängelholm. Får se när han ringer och säger den är klar inne på verkstaden :)

Annars är planerna svaga idag, mitt huvud krånglar fortfarande och jag börjar bli förkyld igen. 
Men om jag hinner ska jag åka till några vänner en runda :) 

Vad är era planer för idag?

fina du! :)

sv; Håller med! :D Haft en bra vecka hittils? :)

haft en bra dag ? :)

ha en bra kväll :D

sv: hehe tack :)

ha dagens blogg uppe:)

Hej! Skulle du kunna va så gullig och hjälpa mig med en sak..? Det står mer i mitt senaste inlägg "Minishopping!.. Igen". Tack så mycket! :)




Kom ihåg mig?