shopping

Gick in en snabbis på BREAK i stan under arbetstid, tur man har snälla kollegor som låter en gå in o handla lite snabbt. Det var nämligen utförsäljning i deras gamla butik då dem flyttat till en annan lokal, så jag fyndade på två linnen idag, det svarta jag har på bilden och ett likadant i blått som jag ej fotade. 50 kr styck, som hittat ju, och dem är från märket Rut m.fl.

Älskar linnen med brottarrygg. Har blivit helt kär i dem. 
Vad tycker ni om linne med brottarrygg?

Du :*

Ja klart, hihi <3

hehe okeej:D

sv :D

Fint!

sv: tack =)

älskar linne med brottar rygg det är super snyggt :)

okej, va jobbar du?:) ska på bio ikväll tror ja ^^

kul med lite shopping!

Sv: okej skönt att höra :) jo det är toppen! Hemma från sthlm nu :)

Såna linnen är så sköna :D <3

jag tycker det är riktigt snyggt! :)

Hej har just nu en grymm tävling på min blogg där du har chansen att vinna en snygg Cykel värd 4495 kr.



http://www.lovemercury.se/?p=3960

Snyggt med brottarrygg!




Kom ihåg mig?