Harrys

Hallå, ser nu att min senaste uppdatering här i bloggen var den 13 november, så ett bra tag sen. Jag har inte haft tanke eller lust till att uppdatera med något helt ointressant ;)

Iallafall igår så vad det först jobb till 18.15 sen därefter drog jag hem till en kompis, kollade deras nya lilla söta hund och åt tacos och därefter en kopp kaffe. Sen drog vi hem till mig för jag skulle fixa mig sen körde vi tillbaka till Ängelholm för de blev förfest och sedan utgång på Harrys. Valde att köra framför drickan även denna gång och de är ju inget man direkt ångrar såhär dagen efter ;) det var helt okej igår, jag var trött och sliten så satt mest och kollade på när de andra fyllona dansade ;) Men trevligt att träffa mina fina vänner. 

Idag blir det nog slappe deluxe, skulle egentligen åkt till väla, men det blir imorgon istället. Måste fixa alla julklapparna så det är gjort, brukar vara ute i sista stund men denna gången tänkte jag vara lite snabbare.
Beställde hem två nya bandana en i röd och en i blå. Tycker de är så fint att ha den så som jag har på bild. Har aldrig haft sånt förut men jag gillade de :D



Kom ihåg mig?