tränat

Fredag nu då!
Äntligen kan man väll säga, älskling sov hos mig inatt. Körde och hämtade honom igår efter hans praktik, kollade lite film och så. Sen somnade vi ganska snabbt, vaknade av att min telefon vibrerade, med sms och samtal. Så ja där fick jag ingen mer sömn. Men sen drog babe vid 12 tiden, och jag satt mig vid datorn en stund och kort därefter satte jag igång med lite träning, riktigt skönt känns det efter :) Blev en del och trött o svett blev man allt.


Blir väll en lugn fredag idag och imorgon blir det madison med några vänner och förmodligen förfest någonstans i båstad. Får väll se hur de blir helt enkelt :)

Vill så gärna klippa håret idag också, är verkligen risigt och hemskt. Och även färga håret, men vet dock inte vilken färg, men lär väll bli mörkbrunt. Rött hade varit kul att testa men vet inte om jag vågar haha.

Fin bild =D

kikar in och hoppas att allt är bra? :)




Kom ihåg mig?