Fira bror!

Kom hem runt 4 från körskolan, det gick bra och fixade lite körtider också så jag har några stycken ett tag, hoppas på att slippa köra så mycket eftersom jag känner att det är det jag kan som bäst eftersom jag kör alltid här hemma. 

Nu ska jag fixa mig sen drar ja och familjen hem till bror och firar honom, eftersom han fyller ju 21 år idag. 
Och inte långt kvar tills det är min tur att fylla år, 17 dagar kvar fast inget ja längtar efter, känner mig gammal.

sv: tack själv :D

A

sv: varsegod :D

- Tack :)

Allt bra ? kram

allt bra ? :)

sv: nen gud det är så sjukt gott! :D du borde testa!! jag tyckte inte heller det var så gott i början men sedan lär man sig äta! :D

moa

varsegod:)



hur gammal blir du då när du fyller år?:D

han var supergrym ;D planer i helgen? ha en bra torsdag!

sv: allt bra? :)

sv: tack :)

grattis till din bror :)

hur mkt fyller dudå om 17dar? :)




Kom ihåg mig?