snart helg

Godmorgon fredag!
Jag var inte det minsta pigg när klockan ringde imorse, jag ville bara stanna kvar. Fast sen ska jag tänka att jag haft två lediga dagar och bara jobbar idag för att sedan hålla helg! Mitt schema ser ju lite annorlunda ut då vi gjort lite små ändringar. När jag jobbar lördag, är jag ledig tis, ons istället och när jag har ledig helg är jag ledig ons, tors ! Så vi har varannan vecka schema nu, funkar helt okej för mig :) Blir dock att jag som nu, blir ledig två, jobbar en ledig två jobbar en ledig två för att sen jobba tre haha men de blir säkert super :)
 
Nu ska jag hämta fram lite passande smycken för dagen. När jag kommer hem ikväll ska jag bygga ihop byrå, var och hämtade dem på jysk igår, och fick ihop en efter mycket om och men. Men idag tar jag den andra, fredagskvällen räddad haha..



Kom ihåg mig?