Förkylning

Godmorgon!
Vaknade vid lite över nio imorse, har käkat frukost och dricker lite kaffe. Har åkt på en förkylning som inte riktigt vill bryta ut helt, nyser jätte ofta och snyter mig var 5e minut känns det som. Min kollega ringde igår, jag skulle egentligen vara ledig imorgon men hon hade sett lite fel så dagis hade stängt så jag ställer såklart upp. Men är ledig tis iallafall sen jobbar jag resten av veckan också. Har lite små ångest över att man ska jobba igen, har varit sjukt skönt med semester och inget att passa, utan bara vara. 

Jag får se vad jag ska hitta på idag, en vän som ville ses idag. Men får se känns som det kanske är bäst att jag stannar inne och tar de lugnt och vilar upp mig så jag inte blir värre. Vill definitivt inte stanna hemma från jobb för att jag är förkyld..
 
Jag har försökt få ordning på min blogg också, hittar fortfarande inte vilken kod det kan vara för att inte hela "menyraden" längst upp ska åka med ner när man scrollar. Har ni några tips eller vet hur man gör så lämna gärna en kommentar.
--->
 



Kom ihåg mig?