22 år

Godeftermiddag världen!
Igår var det min födelsedag, fyllde 22 år! Känner bara att jag vill stanna där och inte bli äldre haha, får ju åldersnoja snart. Men har mest tagit det lugnt, på kvällen kom lite gäster över. Dock så är jag sjuk, stannade hemma från jobbet i tisdags ju, och så var jag ledig ons och idag så får se om de blir jobb imorgon eller de kanske är bättre att stanna hemma och vila så man blir helt frisk och så har jag hela helgen att repa mig på också då jag är ledig. Tror jag behöver det då jag haft det såhär i drygt två veckor. Och vill ju gärna bli frisk och de blir nog inte bättre av att gå bland massa kunder som är förkylda och snoriga. Känns inte som det iallafall :) 

Hoppas ni har en toppen bra tisdag iallafall :) Puss
Ohh herregud vilken gammal bild men mitt hår?!?! Så långt, saknar det lite och så var det såklart mörkt där och nu är jag blondie! haha

Vad fin du är! Och stort grattis i efterskott :) Hoppas du hade en fin födelsedag!

åh vad fin du är!




Kom ihåg mig?