SOBRANIE

Godkväll! 
I taxfree på Antalaya flygplats så köpte jag en limpa cigg, inte vilka som helst utan ett par jag letat efter så länge. Dem är alltså färgade i olika färger, kan feströka med stil nu ;) Fast enda anledning jag köpte var ju för dem var annorlunda och häftiga. 

Hej!
Jag ska till Turkiet nu på torsdag och tänkte också köpa dessa cigg. Jag undrar hur mycket dom kostade och hur många det var i en limpa och i vilken butik på flygplatsen du köpte dom i (förmodar att dom har flera taxfree-butiker där?). Vet du förresten om man kan köpa dom i någon vanlig butik där nere?
Skulle vara jättetacksam för svar!
Kram!

Svar: Hej! Det var i taxfree butiken jag köpte dem. Dock var jag bara i en och den var nog på ovanvåningen. Det är 200 stycken i en limpa och kostade ungefär 38 Euro. Har bara sett dem på flygplatsen så har ingen aning om dem finns i andra butiker där. Lycka till med letandet :)
' danni




Kom ihåg mig?