Slappe

Godkväll! 
Har mest legat i sängen hela dagen förutom när jag fick gå upp till banken tillsammans med mamma, eftersom ja trodde mitt bankkort var stulet igår efter lite grejer som hände så spärrade jag de men hittade de en kort stund efter. Men är ju inte i behov av kortet iochmed jag ska resa. Så fick beställa ett nytt som kommer om ett par dagar. 

Blev en ganska hård kväll igår, inte riktigt som jag hade tänkt. Hade dock riktigt roligt med folket jag var ute med och alla man träffade på. Men sen blev de helt knasigt därefter, fick även bli ett besök på sjukhuset i hbg. Så kom inte hem förrens vid halv 6 imorse. Och jag mådde rent ut sagt skit.. Men nu är det bättre och jag känner mig nästan som en människa igen! 

På Madison så var ju lite folk från panos emporia där, bl.a. Bobby odunco 👍 härlig kille de där och hans kropp alltså, shit. Så fick lite bilder som tur var :) 






Kom ihåg mig?