Hemma från Turkiet

Hey!
Hoppas allt är bra med er, med mig är allt super förutom att jag är galet trött har varit uppe sen igårmorse vid halv 7.. Så har inte sovit på över ett dygn och fler timmar därtill. Börjar verkligen känna det i mina ögon just nu, dem vill bara hålla sig stängda, men försöker anstränga mig att inte vända på dygnet för mycket. Vi blev hämtade av bussen på hotellet vid 01.40 sen därefter gick flyget 05.00 och hemma vid 8 tiden. Allt har varit jätte bra och haft en fantastiskt bra resa, många skratt och bra minnen. 
Var och lämnade min Ford till min kompis mamma som köpte den, har haft den här sålänge eftersom vi var på resan, så fixade vi allt idag så nu är den borta och står inte längre i vägen. Nä nu ska jag nog ta och käka något sen vila upp mig lite, kan faktiskt behövas. 
Visar er lite bilder under dagarna jag har tid, har tre lediga dagar nu sen ska jag hoppa in och jobba, Tors, fre och lör sen har jag min sista semestervecka efter det. 
Hoppas ni har de fantastiskt och bara njuter av livet:D



Kom ihåg mig?