Godkväll

Nu är det snart sängdags! 
Var på Ikea förut och köpte en ny tv bänk ska byta ut den jag har till en högblank och lägre, även mamma och pappa köpte en till vardagsrummet så det är vad vi hållt på med hela kvällen, att sätta ihop dem vilket inte var helt lätt. Känner att det tog lite på ryggen att göra det, har börjat få lite ont då och då, inte jätte bra alls. Men nu kommer man sova gott, och hoppas på att förkylningen lägger sig helt och hållet
 till imorgon då det är dags för en hel jobbdag. När jag kommer hem blir det att tömma min gamla tv bänk och sätta in den nya på plats. Kommer nog bli super fint :) 

Ska nog inom Jysk också förmodligen och köpa med mig en byrå som jag kan förvara mitt smink och andra små grejer i. Köpte förresten en superfin tavla för några dagar sen, ljus och enkel! Nu blev det alldeles för mycket text. Sov så gott



Kom ihåg mig?