Sorry

Har uppdaterat helt super kasst så det finns inte. Har jobbat mer nu än vad jag brukar eftersom ena kollegan har semester och den andra tog denna veckan så har fått göra lite inhopp. Dock hade jag hoppats på att vi skulle stänga kl 16.00 imorgon som vi skrivit upp från början men nu verkar det som att vi ska stänga 18.00 och det är jag inte så jätte sugen på faktiskt.. Då jag har andra planer som förstördes.. 
 
What ever, annars flyter allt på som vanligt, finns ju brister i allt men de är bara till att försöka göra de bästa av allt. Har haft några nätter då sömnen varit kaos och tankarna har snurrat för jag vaknat av mardrömmar. Advokaten var också och besökte mig då jag skulle skriva på ett papper. 
Men struntsamma det var ju inte ens det jag skulle snacka om.
 
Imorgon är det Valborg, vet inte om de blir fest här i byn med allt vanligt folk man brukar festa med eller om jag drar till Lund med annat folk. Får se vad jag ens är sugen på, de där med Lund blev ju lite sådär nu när jag ska jobba till 18 och inte hinner hem innan.. Man vill ju gärna byta om, göra sig iordning och allt det där utan stress. Vi får helt enkelt se vad de har att erbjuda, jag hamnar där jag hamnar ;)





Kom ihåg mig?