Måndag

Håller på att fixa ute i trädgården, eller ja mamma och pappa gör!
Har tagit bort all gräs inklusive plattorna och rabatten då vi ska ha ett trallegolv där så vi får en fin uteplats nu till sommaren. I helgen ska resten göras vid och blir förhoppningsvis klart då. Kommer bli så snyggt, och så ska vi ha lite led lampor runt om, fint! 
Jag sitter mest och glor på i brist på annat haha.. 

Annars har helgen varit super härlig, vi var på väla i lördags och då fick jag ju med mig en MK väska samt en ny berlock till mitt Thomas sabo armband, för jag hade ett tillgodokvitto som ja ville använda. Sen en topp och lite sånt, på kvällen blev de utgång väldigt lyckad trots lite drama som vanligt.. Men tröttsamt hur folk alltid ska lägga sig i och förstöra för andra, och när man väl ska konfrontera dem så låter de annorlunda. Men träffade på lite nytt roligt folk stod och snackade en hel del sköna typer haha! Annars så var det väldigt lugnt igår, jag var helt utslagen och bakis och så blev det maxi en runda sen chill hela dagen :) har varit otroligt skönt med långledigt synd det går så snabbt bara. Men nu väntas 5 dagars jobb. Hoppar in för en kollega som har semester på dagarna jag har ledigt :) blir fint. Hoppas ni haft en bra
Påsk :) 

Ha en bra onsdag! :) kram




Kom ihåg mig?