Godeftermiddag

Hoppas ni har en bra torsdag vad ni än gör, jobbar och sliter eller som jag slappar och bara glider ;) 

En vän skrev till mig precis på instagram, umgicks med dem väldigt mycket när jag var mindre, men sen flyttade dem till Kalmar :( .. Saknar dem så mycket. Så hon tyckte jag skulle komma dit snart och absolut de ska jag allt ta och ordna. Kan jag bara ta ledigt en fredag när jag inte jobbar lördag så hade det passat helt utmärkt. Så ska kolla lite närmare på det, har lovat dem de för flera år sen, tror jag sa att jag skulle komma direkt när jag skaffat körkort, och det var mer än två år sen, men tänker definitivt inte köra dit utan tar ju såklart tåget, tar 4h ungefär.

Annars så blir de nog inte så mycket idag heller, vill ju helst bli helt återställd;)





Kom ihåg mig?