snart jobb

Hej alla fina. Just nu sitter jag och dricker mitt kaffe och har precis gjort mig i ordning. Så läser lite bloggar och sånt som jag följer. Intressant va? ;) Nä men om en timme ungefär ska jag köra till jobb, slutar 18.15 sen får jag se om det blir att gå till en fest som är några hus ifrån mig eller om jag stannar hemma, har ju tackat ja till evengemanget. Men blir dock ingen dricka i guess. Ska som jag nämnt tidigare jobba både imorgon och på söndag. Och morgondagens schema är 9.45-16.15 så man har ingen direkt lust att vara ute förlänge. (Trist på så sätt att festen är 2 min från mig och det är den lättaste grejen med att komma hem) haha.. Men en enkel hemmakväll en helg är absolut ingenting jag klagar på. Men blir nog en sväng inom och kollar läget åtminstone.
 



Kom ihåg mig?