Nytt linne, love it

Var inne på H&M häromdan och fick syn på detta snygga linne under texten, kortare där fram och lite längre där bak, och så ser man igenom på hela ryggen och självklart så köpte jag de, och när vi inte hade så mycket att göra på jobbet idag så tog jag mig en snabb vända till H&M igen och köpte mig ett till sådant fast i rosa, super snyggt till vita jeans.

Så ja annars har jag inte gjort så mycket, slutade kl 14.15 och det har varit en del kunder idag, mycket med student och konfirmation nu så. Nästa vecka jobbar jag tis-lör så det är nice med lite mer jobb. Hoppas bara att få mer tid också. 

Aja nu ska jag fortsätta kolla BB, funderar på vad som händer ikväll? Får väll se ;) 
Lite stökigt på sängen och golvet, orkade inte ta bort det just så haha ;)

va fin du e :)

Jag har varit lite off på blggen. MEN jag hoppas att du hade en riktigt trevlig Valborgs och har haft en fin start på Maj månad!

sniggt!!




Kom ihåg mig?