torsdag

Igår blev det först jobb och sedan blev det en runda på stan med två vänner, fick med mig en brun utan sol som är värd att testa och hårserum som nog kan vara bra för mitt hår. Måste ju som sagt klippa det snart också. Sen gick vi och åt på graffiti, och satt och snackade massa sen drog jag hemåt. Vid halv 7 tog jag bussen till älskling och där spenderade jag min natt, mysigt. 

Var hemma halv 10 imorse, trött som ett as men gick aldrig och la mig som jag trodde jag skulle göra duktiga mig. Nu väntar jag bara på att pappa kommer hem så jag kan ta bilen ska upp till spisen och käka med en en kompis. Sen blir det hem och kolla BB för hela slanten, det är ju fest i huset ikväll det roligaste att kolla på om dem får in bra med dricka vill säga så de blir lite gång i festen ;)

En dag kräm som funkar perfekt för min hy, men man ska ta den både på dagen och sen på kvällen innan man går och lägger sig, kostar inte många kronor heller men i love it.

:)

Hej, jätte fin blogg. Tänkte fråga om du hade lust att göra ett länkbyte! skulle vara kul!

KRAM Ha en bra fredag!

ett tag sen vi hördes!! :D allt bra?

Hej!

Just nu har jag en superhärlig tävling där 20st läsare har chansen att vinna varsin JellyWatch! :)

http://martinaolsson.myshowroom.se/14004/tavling-20st-lasare-har-chansen-att-vinna-varsin-jellywatch/




Kom ihåg mig?