YOU JUST HAVE TO LOVE THEM

H .O .T

åh så snygga!



RE: härligt :) med mig är det super, lite hungrig bara :D

älska Jeffrey Campell <3

Härligt! Jo det är bara bra!

Åh, älskar Jeffrey Campbell! :)

sv: TACK snälla, glad jag blir!! :D

sv; jadå!

okej :)

jag ska snart ut och gå en runda :)

jätte snygga!! ha en toppen dag :)

Sv; ja men precis :)

Tackar:)



Idag har jag vilat och ikväll jobbar jag.



Kul att du har fint väder här spöregnar det haha



kram

Är du en sådan som gillar skor? ;);D

SV; aha okej :) är du bra på matte? :)

hehe samma igen.. sorry :)

SV; vad bra att du trivs på ditt jobb, det är viktigt att man hittar något man trivs med! Jag trivs hellre och har bra arbetskamrater än tänker mest på lönen faktiskt :)

Svar: Nehe ok, men sjukt snygg i alla fall! :):)



Ja absolut! vill man så kan man! Visst att det kan gå emot en ibland och att ingenting här i livet är enkelt, svart eller vitt, men allting går - faktiskt! :) Det gäller bara att ha en uns med motivation, självinsikt och drivkraft! :)

Härligt :) Med mig är det bara bra också.

Jag dog lite när jag såg dom, sjukt snygga!!! :)

sv: det funkar att ladda upp bilder för mig? :o



allt bra?

sv: ja precis :) väntar också på ett paket nämnligen!

SV; Jag sitter brevid en kompis och svarar på kommentarer :D



Vad händer resten av dagen då?

Moa

okej :) samma här, ska bara träna :) här har vi inte så fint väder :( hihi :)

sv: Åh tack! glad jag blir :D

sv: jadå! haft en bra dag? :)

SV; Vad för paket? Vad är det i?



Jag ska snart på fotbollsträning:)

sv: jadå helt okej iallafall :)

några planer för ikväll? =)

Dem är så sjukt snygga!

sv: inte jag heller ;)

har du sommarlov?

Det är synd att man inte tjänar mer så att man kan få köpa äkta vara någon gång. :(

Det är synd att man inte tjänar mer så att man kan få köpa äkta vara någon gång. :(

riktigt snygga skor!

Skit härlig blogg! :)

And you gotta love JC's shoes




Kom ihåg mig?