Onsdag

Godkväll alla fina!
Jag har inget kul att skriva om just nu, så därför har det bara blivit ett inlägg per dag om min vardag tråkigt nog. Men ska försöka bättra mig med det, i promise. Ska försöka göra lite färdiga inlägg som kan publiceras. 

Dagen idag har varit jobb 9.45-14.00 ganska lugnt och fick fixat lite med rean vi ska ha. Sen drog jag en sväng inom mammas jobb och stannade där tils hon slutade och sen hemåt. Därefter drog jag med och handlade och nu sitter jag här efter att ha varit duktig och diskat och lite så, klarar inte av att se en hel hög med disk. (diskmakinen var full)

Blir att ta det lugnt resten av kvällen då det blir upp tidigt imorgon igen, ska vara på UM kl 9 och fixa nya p-piller, sen jobbar jag 9.45-18.15 imorgon. Ha en bra kväll :) 

Hehe, Vad bra :D Som min då. :D
Vad ha du för dig i veckan då?




Kom ihåg mig?