hoppas på en resa

Sitter och kollar lite resor, pappa var på ticket förut och snackade och fick lite alternativ. Och jag hoppas innerligt att det blir något av dem :D jag vill så gärna.

SV; Ja:)



Vad gör du?

Åh så underbart, vill också ut och resa :D

Så underbart! :D

Vill du ställa några frågor till mej? (:

http://ecmt.blogg.se/2012/june/fragestund.html#comment

Åh vad underbart med en resa!♥

allt bra? :)

åh kul med resa!

sv: jaha okej :)

allt bra då?

sv: ja det är det :D

SV; Jag sitter och svarar på kommentarer och ska snart skriva ett litet inlägg:)



Hur har din dag vart?

mw

Alltid kul att åka utomlands , vilket land skulle du vilja åka till då ?

sv: här med :) vad gör du?

SV; härligt samma här :D

ha en bra kväll!

sv: Hehe:)

Nej :P Resten av jobbet skulle ha möte och sådär så jag fick hoppa in och jobba under tiden :)

Toppen, med dig?=)

- haha okej. vad gör du? :)

sv; yes :)

Söt blogg! :)

Det kan jag förstå :) Resa är så undrbart jag längtar tills jag ska tillbaka till Miami snart :D

sv: bara bra med mig :)

Fin blogg! Hur mår du idag då? :)

sv: yes :)

vad händer ikväll då? :D

härligt om du får åka någonstans. själv har jag precis bokat en resa till tunisien med hela släkten i augusti :) dock missar jag första veckan i skolan :( men men. vart vill du resa ?

SVAR: Hoppas jag med på, för din skull :D

N

Åh vad härligt! Jag ska till malta i sommar :)

SV; okej mysigt :) har fixat till avslutningen :)

Japp! Super skönt :D

mysigt med resa :) håller tummarna!



RE: ja äntligen fick jag min förbaskade pizza :D

Åh vill också resa!

tack gumman! allt bra med dig ? kram

svar: åh tack så mycket :D

- Så lite så! :D

okej :) planer för dagen idag då? :D




Kom ihåg mig?