Godmorgon

Vaknade för en stund sen, och nu sitter jag vid datorn och äter lite frukost och kollar runder på lite bloggar som jag alltid gör. Blir en lugn söndag idag, varit igång nästan hela veckan och gjort något så ibland är sånna här dagar välbehövliga. Blir som sagt jobb mån-fre sen ledig igen en vecka.
 
Hoppas ni får ett bra avslut på denna veckan :) Cambild jag tog igår innan jag drog iväg igen.

sv; för det första förlåt för super sent svar!
och sen våra dagar har oxå vart toppen♥♥

kram♥

sv; för det första förlåt för super sent svar!
och sen våra dagar har oxå vart toppen♥♥

kram♥

vad du är fin gumman :) !! jag ska strax iväg och hälsa på mamma och sen ska en vän sova här hos mig så blir massa mys. kram på dig tösen

Så himla trist.. Regn, mulet och så är de helt mörkt i lägenheten. Känns som hösten är här.

En vän till mig har startat en sida och säljer Melanotan, kolla in den. Den är inte helt klar än, då de inte går att beställa via sidan, utan man ringer nummret ni ser på min sida. Det är ba priser, säger ni mitt namn så får ni det för 300 kr/kit.

Allt bra med dig? Haft en trevlig helg?




Kom ihåg mig?