Gårdagen

Den började först med att gå upp tidigt efter en kväll/natt i helsingborg. Runt 8 kom vi upp och gjorde oss i ordning för att gå till tåget som tar oss till helsingborg där vi mötte upp hennes mamma och kille. Åkte över till helsingör, kollade i affärer, satt på uteservering åt och tog en cider och sen handlade dem lite dricka med hem. Efter några timmar där åkte vi vidare hemåt. Väl hemma så åt jag lite, duschade och tog det lite lugnt fram tills 18 då Bea kom hit och vi började göra oss i ordning. 

Vid 8 tiden drog vi över till Matte där förfesten hölls då vi firade Bea eftersom hon fyllde 20 år i torsdags. Började bra, drack och hade kul. Sen blev allt helt knas, Bea försvann och alla blev sura då vi var där för att fira just henne och tyckte att man kunde sagt till åtminstone. Så jag ringde eftersom hon även hade min dricka. Efter att sen Matte pratat med henne så fick han övertalat henne till att dra till bussen och åka med in till stan. Och vi var på det igen men blev dock inte så länge ute, kom hem runt halv 2. Men detta får vi göra om nästa helg istället och hoppas på att den blir bättre. 

Bilderna har Bea på sin systemkamera, så ni får se dem lite senare under dagen då hon förmodligen skickat dem till mig hoppas jag :) Blev lång text nu, men ingen tvingar er att läsa. Men slutar ni inte förrens nu så är det försent ;)

Haft en bra dag? :D

MVH Amanda




Kom ihåg mig?