jewellery

Älskar bilderna! :)

Du har en väldigt fin blogg :D

Snygga smycken!

massa snyggt. VILL HA!!



dagen består av jobb och fira min födelsedag!! =)



Själv då??

Hej! nu har jag utsett dagens cutie/blogg! 3 vinnare! Kolla in om det var du som vann, och om du inte vann, så har du en NY Chans! :D

Hoppas du får en riktigt trevlig dag :)

sv; bara bra.. än sålänge :) självdå?

sv, nu är den uppe. :)

läs igenom det här så kommer du få reda på hur tävlingen går till. :)

http://xtio.nu/2012/january/lasvart-no6-tavling-vinn-1-lankninginter.html#comment

Hej !

Dagens blogg är nu avslutad !

in & se efter om du blev dagens vinnare. :)

Blev du inte det ? kan du bara anmäla dig igen ! :)

Kram♥

Förlåt för att jag uppdaterar & svarar dåligt på kommentarer men har mycket & göra just nu!

Ska bättra mig jag lovar hihi, allt bra annars ?

så snyggt!

sv: ja det är den!

Söt blogg! :)

hihi tackar! ^^ jag älskar den! :D

SV: 174 :D

eftersom du verkar gilla ringar tycker jag att du gärna ska kika in på min nystartade blogg där jag tänkte sälja ringar. alla e helt nya och regleringsbara. finns olika modeller:)

Gillar du färgen rosa?. :) - http://casan.blogg.se

Snyggt :)

riktigt snygga smycken!



Jag behöver lite hjälp/tips på min blogg, kolla gärna in och se om du kan hjälpa mig. :) Kram!




Kom ihåg mig?