CHIFFON TIE DETAIL BLOUSE

Snygg blus från Club L som du kan hitta HÄR och den kostar bara 199:-
Lånade bilder från nelly.com

svar: så vad har du för dej? :)

Nöjd med helgen?=)

Kollar du wallander?=)

sv: ja fast otroligt svårt! :)

Ja men precis :)

sv ; i fredags gjorde jag ingenting, så följde med mamma och pappa t farmor, dom skulle fika där.. och i lördags såg jag the girl with the dragon tattoo, och sen idag har jag inte gjort något :)

Är det bra? :D

svar: låter härligt :) kollar på wallander med min syster :)

wallander med (a)

heh tack ! hoppas jag med :)

sv: ja men det går nog bra :D

snygg!

sv ; jarrå :)

sv: ååh vad synd , krya! Jo jag mår fint ! (:

svar: jaa :)

hostar sönder mig sj , du då=?

riktigt fina blusar!

För jag gillar min xperia x10 mini pro ;) vill inte byta till en Iphone xD

humm den kanske man ska klicka hem..!

sv: tack så mycket, bilden är från igår :)

sv ; haha ja, tänkte lägga mig runt halv 11 elr något :)

vd kolalr du på då?

sv ; hehe jao :)

sv: aa precis :)

aha vad mysigt !

Haha ah, men nää jag tror inte det. Jag vet att min pappa har en, men han använder ändå aldrig sina iphone skal xD så ingen nytta då tyvärr! :(

haha jag gillar inte den !

ja, men ska spara mina pengar tills sportlovet haha :D

sv : bra (;

haha ja jag hatar låtarna med haha!

ussh verkligen inget för mej hehe!

Aop :D

ne min bror ligger nu och kollar thriller och skriker på mig hahahahah!

haha ja för jag ska till New york då, så ska shoppa där i stället haha

haha de e ju synd om lillkillen låtssas som aj inte hör han genom headsettet haha"!

känner mej elak hehe!

haha ja bara ibland!

nej absolut inte heh!

Sv tack :)

händer imon då?

ja med å skola ....

sv; De vart pasta, och nå ost och bacon sås :D haha..

Sv allt bra själv? :*

älskar hennes hår! :D

Tänkte se merlin innan jag somnar ;)

sv; ahrå, ganska så :D

sv; ja skit bra :D får mycket insperation!

svar: åh tack ^^

Sv låter bra :))

Haha är jätte trött, ovanligt nog, :)

svar: jag orkar aldrig fixa till mitt hår sådär bra x)

Sv vet faktiskt inte haha :o

Det gör vi!

Sov så gott sen:)

svar: haha precis, d¨har man fixat det i onödan x)

sv; Gör så du! :D

Sv haha! Det var en bra förklaring!

de var de också =)



kram

älskar den röda färgen!

La

åååh!! Vill ha 8D !!! <3



Finfin blogg!!

Kram

Fett fin (:

tack så mycket vännen :D

sv: ja verkligen :)

sv; yes it was :)

fin blogg!:)

Hoppas du får en jätte bra måndag :) <3

Riktigt fina :) fin blogg också! xx

förlåt att jag har varit lite off, har mått superdåligt! om du vill kolla vad som egentligen har hänt med mig står det i mitt senaste inlägg,



hoppas att du får en fin dag idag iallafall! :)

jäkligt snygg blogg du har då!! :) händer ikv? :)

Hej fin blogg :D allt bra med dig? :D

Snälla, var med och tävla om ett valfritt smycke från glittersten. Reglerna är superenkla! Kram

Hej Babe <3

Nu har du chansen att bli dagens blogg hos mig :) Skulle vara superkul om du ville vara med <3



PUUSS

Söt blus.. Verkligen min stil.. Med några snygga jeans till.. Ha en toppen dag i kylan!

snygga!:)




Kom ihåg mig?