Beställt √

Sådär, nu var en ny kamera beställd. Fick bli en Samsung PL120
Tyckte denna var smidig då den har två displayer, en bak och en där framme. Får hoppas jag blir nöjd :)



Vad kul att du beställde till slut =D

Vart beställde du ifrån? Hoppas du blir nöjd :)

Hehe jo men precis!

sv fast det är gott? :D

SVAR: GRymt :D

Nu ska jag vara tråkig och sova. ^^ nattis!

sv: Ja precis! :) och jag får bara studiebidraget, 1100 i månaden. Det är inte mycket alls :(

sv hhihi :)

vad görs?

sv: Jo de är lite.. Ja haha. Roligare att vara hemma och gå/springa :D

sv ooh nnice vilken film? '

aha förstår :D

jag blir brun ehhe!

sv: aha, okej :P

åhh, fett bra med skärm på båda sidorna! :)

Kul ändå liksom :D

Teknik är kul.



Några planer för onsdagen? :)

haha ja då, fin kamera :D

Nicee kamera!:D

sv; Den har varit sådär... själv då? :)

Snygg blogg!

Fin blogg :)

mys! :D

Fin blogg du har! Allt bra? :)

Hoppas du får en fin Onsdag fina du! KRAM

sv: Haha ja och det är de som är så bra och väldigt kul :D

snygg kamera!

God morgon!

Åh vad kul :D behöver också köpa en liten kamera (:

sv: haha jaså :p vad illa du ;) du kan ju gärna få komma hem till mig och städa ;)

Jag hade riktigt kul i lördags. Vi blev 17 pers i min lilla 2a, sen bar de av till stan runt tolvslaget för att festa vidare. Sen mådde man därefter i söndags hihi. Och är fortfarande helt slut i kroppen. Hade du en trevlig helg? Jag älskar att beställa och klicka hem saker. Blir allt för ofta :)

vsg :)

tack för svaret :)

:)

Vad är det som intresserar dig då haha. Skriv gärna ner det så kan vi väl fixa det, för vi ska försöka göra så bloggen intresserar alla :)




Kom ihåg mig?