ATTRACT LÖPBAND

Åhh vad jag vill köpa detta motionsbandet.
Så istället för att masa sig till gymmet så kan man träna hemma hur mycket som helst, helt klart värt det.

hihihii, ja det gör jag (A) åh, jag e så glad att jag endast har 1/2 föreläsningar per dag och inte skola varje dag :D

sv: Så lite så :D

Hoppas allt är bra med dig ? :)

hehe ja det är helt underbart att bo själv! :D

precis!

skönt att de e bra med dig, de e bra med mig med

Sv; Härligt att höra ! Med mig är det också bra ! :)

Händer ikväll då ? :)

Kram♥

sv: Härligt, jo då det är bara bra med mig men jag har ont i magen men det har dock blivit bättre :D

sv: aha, okej vilken kamera?

Jag kollar på topmodel (:

haha ja e med så hemskt blek!

hehe...xD

göres?

Jag hade ett sånt där hemma förut :)

sv: aah det är skönt :)

Vad händer i helgen då ?

Skit smidigt ju, rosa och fint också :) allt bra med dig?

sv: aha, okej låter ju bra (: Ska du köpa den dårå? ^^

sv; okej! :)

Jag vill också ha en sån!



sv: Tack så mycket! :)

Okey =)

Mysigt.

Haft en bra dag?

Jag ser Top Model Sverige =)

sv; Jo jag med ;D Älskar det där rosa bandet. så fint hehe

Vill också ha en sån :D

sv: vad menar du med ingen dator då? :P

haha ja! jag vill ha massa nya smycken snart då våren kommer! några månader kvar men ändå;)

sv: Jaha okey.. jo man få nog göra det, haha

sv: Okej, min kompis går sista året på frisör linjen nu och på fredag ska hon fixa en modell till en fotografering i skolan och då ville hon att jag skulle sminka men vi får se :D

sv: härligt! Ja men ellerhur. Bara ställa sig på bandet när man orkar istället för att åka till ett gym :D Skulle också vilja ha ett!!

sv: aha,okej :P

hur mycket kostar den då? ^^

tur du är på min sida!

Det var helt okey :D



Händer mera ikväll? :)

Det var helt okey :D



Händer mera ikväll? :)

sv: Jag är la helt okej :) Jag gick stylist en termin sen var jag tvungen att hoppa av men jag gillar att hålla på med smink :D

om du har råd, do it! känner du att det är knapert om pengar, don't then!



jag lyssnar på musik och ska snart sova.

sv: jag har en egen bärbar men gillar de stationära mer :p hos pappa är den i dator rummet och hos mamma i syrrans rum men hon är aldrig här :p

önskar dig en trevlig kväll!

något speciellt du ska hitta på? :)

sv: aah :D

hm....ja men go for it! :D

sv: vad ska du titta på, på tvn? :)

alltså...det är ett grymt bra pris för den där kameran! :O KÖP DEEEEEN! jag har storasystern till den där (alltså en äldre variant då utan ruta på framsidan sådär) och jag ÄLSKAR den. Jag tar nästan alla mina bilder med den! :D (och du vet ju hur mina foton ser ut..) ;-)



Det ända jag tycker är negativt med min, det behöver ju inte alls vara så på den där, är att det är lite lång slutartid som inte går att ställa in.

sv: Helt okej, jag har inte gjort de så många gånger men sätter jag mig in i de så går de hyfsat bra :D

sv: tack :)

sv: Va roligt :D

Jag fick ett sånt borst kitt av min syster och en kompis. har du sätt såna väskor dom har på sig när dom sminkar som hänger på höften? En sån fick jag full med borstar :D

sv: jag vet faktiskt inte :/

sv: ja verkligen! tack :D

sv: ja tydligen har dem det, det var faktiskt riktigt gott, men man kan inte äta för mke :o

sv: Ja de va snallt men de roliga är att min kompis är en kille och han har lite si sådär bög fobi om man säger så och så går han med och köper smink borstar xD

jo det är bättre än min i alla fall. ;-)

jo det är bättre än min i alla fall. ;-)

NJa (:

jo det är bättre än min i alla fall. ;-)

sv :D

görs?

sv hihi, ja jag åt jordgubbar, från spanien, sjukt stora :O

Hej sötnos! Nu har jag lottat ut dagens blogg. Kika in och se om det vart du :) & om det inte vart du kommer det faktiskt en till chans imorgon! Puss

sv: Haha säkert xD

Haha jag brukar gå runt och jävlas med han och säga att han är smyg bög och så de bästa med han är att han bryr sig inte man kan göra i stort sätt vad som helst och han bryr sig inte han bara jävlas tillbaka :D

SVAR: Ja men verkligen, vill ocksååååå :D

Härligt =)

Vad ser du på tvn?



Jag ska plugga lite och sen se merlin:P

ja men precis! :D tycker du har gjort ett klokt val. ;-)

SV: KOmmer ju upp en imorgon igen sötnos! Och blir så glad av människor som glädjs åt andras vinster. Dem är riktigt godhjärtade! :)

sv det måste ha varit härligt? :))



jag försöker komma ikapp med bloggen, har minst 100 kommentarer som är ejgodkända :(

Vill också ha men skulle ta för mycket plats i min lägenhet :o

skulle inte va fel o ha ett sådant :)




Kom ihåg mig?