loftet

Hej snyggingar :)
Min dag har varit ganska seg, denna helgen är nog faktiskt den drygaste på länge. Men man ska väll inte klaga, skönt att ta det lugnt med, förutom att jag önskar jag va med min älskling istället för att vara ensam för jag saknar honom otroligt.

Kollar big brother "loftet" som går live just nu. Någon mer som kollar det? 
Ganska kul faktiskt, men stör mig på han Joe som inte kan snacka så man hör vad han säger haha, och Jackie som är så höggljud hela tiden, aja men det är roligt iallafall och underhållande ;)

Känner mig extra duktig idag också, har inte ätit något godis ALLS menar jag har alltid ätit något varje dag, och känner att jag måste lägga av och försöka bli lite nyttigare. Så när jag är sötsugen så får jag äta något nyttigt istället, som typ morot haha, och sen ska jag börja göra dem där situpsen också varje dag och gå ut och gå också. I will make it ;) Och få en fin mage, precis som jag vill ha den.

Och ska försöka bättra mig på bloggandet också, och lägga in mer intressanta inlägg.

det låter trevligt :D

Vart kan man kolla på det? :$ haha, har aldrig kollat BB innan men funderar fan på att göra det i år :) <3

man ska aldrig säga aldrig. du kan ju börja med att sluta äta godis på vardagarna, annars fungerar de inte till slut.

Hoppas att du har haft en trevlig helg! :)

nice :D

sv: super gott :D

Hejj!! =) Allt bra med dig?




Kom ihåg mig?