Godkväll

Nu har jag nästan precis kommit hem, har varit iväg hela dagen. 
Först var det jobbet, 9.45 - 14.00 sen kom pappa och hämtade mig och vi drog direkt och kollade bil och det blev en. Så äntligen kan man slippa tänka på att man måste ta bussen osv och att jag bara kan ta bilen istället då pappa alltid har sin. Sen drog vi till picasso i båstad och käkade, och sen hem. Har huvudvärk också vilket är fruktansvärt irriterande. 
Blir att vila så man slipper den :) Så ni får ha det så bra ikväll 

PUSS

Aha :D <3

Hej. Ledsen för mitt supersena svar. Min mormor åkte till akuten så jag har spenderat all min lediga tid där. Men nu är hon bättre så nu är jag tillbaka! :)



La precis upp ett inlägg om hur du fixar sommarens hetaste partyklänning för under hundralappen! vad tycker du? :)

Underbart att solen skiner. Hitta på något kul i helgen? Vad händer med dagarna, helg IGEN..

Tack snälla, hoppas du får en underbar kväll och att du fortsätter att följa bloggen fina du. KRAM



BYSOFIA.SE

sjukt fin tjej! :)




Kom ihåg mig?