vem åker ikväll?

Blir det Amandus som ligger i sängen och myser dag in och dag ut eller blir det hulda som bara äter 24/7 ? Ingen av dem tillför något särskillt om jag får säga mitt, men jag behåller nog hellre Amandus än skrikiga Hulda, hennes röst den får en verkligen att gå på nerverna. 

Vi får väll se, vem tycker ni?

sv: mm :ED



Hoppas hulda åker!

sv: jag vet inte, har alltid tyckt det bara :D

svar: okej, tack!

Haha, jo det är sant det du säger :D

Allt är bra här med, men jag kollar bara då och då på BB så har inte en aning om vilka som är kvar eller vad som heter tyvärr ^^



Hjälp mig gärna rösta på vilka två navel piercingar jag ska köpa!

Vore riktigt snällt (a'

Kramish ♥

sv: kollar runt på lite bloggar :)

sv; bra! jodå :)

Jag tycker att Hulda ska åka ut helt klart!

Kram Emma

Hejhej jätte fin blogg.. Annars hur är det?

de finns bilder uppe nu :D

Sv: Jodå det är fint... tog typ hela dagen men nu är det bra. Hade en sjuk huvudvärk tidigare idag...

Vad har du roat dig med idag då? :)

Sv: Skönt att höra!:) Haft en bra dag? Kramar!

Hoppas att du har gaft en riktigt trevlig helg!




Kom ihåg mig?