puderpuffar

Är ganska besviken på min beställning med den där neccessären jag beställde, som jag fick hem idag. Trodde faktiskt att den skulle vara större än den jag har nu, men det visades ju att jag hade helt fel i det. Hatar när man beställer och bilden är helt orättvis från verkligheten. Så nu får jag se om jag kan få den där Mary kay, har mailat och kollat så håller tummarna, för den verkar ju vara bra :) 

Köpte även med mig puderfuffar, denna nedan på bilden. väldigt bra när man ska applicera löspuder under ögonen medan man fixar med ögonskuggan så det inte fastnar på basen man lagt för då kan du inte fixera det.

Söt blogg!

Har du kanske lust med ett bloglovin-byte? :)

sv: nu jennifer eller lars! :)

svar: ingen anning faktiskt :) Emma for nyss hem.

sv: skola och sen pluggat med en kompis :p själv då?

sv; oj ja det var inte så dåligt!




Kom ihåg mig?