Paket #1

Godkväll alla! 
Har nästan precis kommit hem efter att ha varit och hämtat bilen, kört och träffat kompisar och lite så. Sen körde jag inom posten också och hämtade ut mitt paket som kommit och i det låg de på bilden nedanför :)
Nu blir de nog ta det lungt resten av kvällen faktiskt :)
PUSS
L

kul med paket ;)

Kul med paket:)

nice, jo de är bra !! :)

härligt paket :D



sv: tack :D

kramis♥

jag också den smink kiten! :D

okej :D vill också ha ett sånt paket :O

missa inte att anmäla dig imorgon till min julklappskalender :D lägger upp den kl 07.00 imorgon:) kramis

ne inte mkt sj då?

sv: så lite så :D

Allt bra med dig ?

okej härligt :)

ska snart sova, typ så godnatt! :)

sv: Härligt! Jo då det är bara bra. Vad gör du för något ? :)

nu är lösenordsskyddet bota =D

sv: okej ja de är billigt :D kram

haha okeej de kanske tar tid innan din dator ser det ^^ men skönt att de är borta för alla andra iaf=Dkram

hehe okej :)

ja, ögonfransarna blir längre av den mascaran.. det blir dem hos mig iaf :)

älskar att få paket:)

Hej igen fina du! Har en liten fråga. Behöver hjälp med en liten sak som tar endast några minuter. Dessutom får du en länkning som tack!

Klicka på länken och läs mer vad det handlar om

http://sense.webblogg.se/2011/november/tavlar-och-vinn-din-egen-onskelista-fran-asos.html

Tack på förhand :)

planer för dagen? :D

ser ut att vara härlig färg på sminket!

Godmorgon!

Sv. Ja men precis!

Sv. Den kommer från Gina och kostar 299kr:)

Älskar din bloggdesign! :)

sv: Okej va härligt! :)

Jag svarar på kommentarer, lyssnar på musik och bara tar de lugnt :)

sv: aah :)

sv: vad händer i dag då ?:)

sv: Okej! Jag ska försöka fixa en sån där gilla sida på fb för min blogg. men jag vet inte hur man får en sån gilla knapp på fb sidan :o




Kom ihåg mig?