Godkväll

Hej snyggingar.
Hoppas ni haft en toppen dag i detta härliga väder som varit. Jag har haft en toppendag, tog det mest lungt på dagen och senare runt 5 tiden då pappa slutade, åkte vi iväg till helsingborg och kikade på dator till mig, och jag köpte även den, så himla skönt att äntligen ha det fixat och avklarat. Eftersom min andra dator lever i sin egna lilla bubbla och dör lite då och då så känns detta så mycket härligare. En levande dator haha

En ACER ASPIRE 5742G Blev det, en super bra dator verkligen.  
Köpte även ett par högtalare med, det var längesen jag hade det, och tänkte de kan ju vara härligt med lite bättre högtalare än vad datorn faktiskt har,  speciellt nu på sommaren med. Fick även inhandlat mer än bara dator och högtalare, nämligen lite kläder. Ett par beige shorts, en topp och en tröja, och ett nytt skal till min iphone :) Ett vanligt vitt hårt skal. 

Det var allt jag hade att skriva just nu, kanske dyker upp något sen, annars hörs vi imorgon. 
PUSS'



Kom ihåg mig?