Blogga igen, ja eller nej?!

Som ni förmodligen märkt har min uppdatering varit den sämsta på jorden någonsin.. har faktiskt varit över på nattstad och bloggat lite till och från, men sen igår kom jag och tänka på att kanske man ska gå över till blogg.se och testa igen? för skojs skull.  

Det har hänt en hel del sen jag skrev sist som faktiskt var 23 Februari, oj de va ju inte igår som sagt. Jag tänker inte dra långa delar utav det, men de finns en sak som var den bästa under den tiden och det var ju såklart den 10 juni denna månaden, då jag tog studenten. Bästa dagen som man någonsin kunnat uppfinna, de var en dag som aldrig kommer att glömmas, helt oförglömlig. 

Det känns så skönt, men såklart kommer man ju sakna skolan lite det gör nog dem flesta, men det man kommer sakna mest är ju alla loven. 

Så vad gör jag just nu..?
Jo jag "sommar"jobbar faktiskt.  Där jag jobbar nu har jag faktiskt extra jobbat sen i december så det är ju ett ställe jag trivs otroligt bra på :)
bjuder på en bild från när vi sprang ut.
Så till den stora frågan, vad tycker ni ska jag börja blogga igen eller inte? 
JA/NEJ 


Ha en fortsatt härlig onsdag i detta underbara väder.

gör som du vill :D

JAAAAAAAAAAAAAAAAA! :D <3




Kom ihåg mig?