säljer min ipod touch!

Hej, det var ett tag sen jag var här inne. 
men har inte riktigt haft tiden och tänkte bara lägga ut lite inlägg nu om saker jag ska sälja.
Jag börjar med denna, jag har haft den i några månader, har knappt använt den.

Den är i jätte fint skick, den har dock lite repor på baksidan bara, men det är inte alls mycket.
Den funkar precis som den ska, men som sagt jag har ingen användning för den. 

Är ni intresserade? Hör av er på mejlen: [email protected]
Ni får själva lägga ert bud så får vi se vart vi hamnar!:)

sv: tack :D

vad gör du?<3

jo, de t där måste jag fundera på ett tag! :O



sv. helt ok här..

Smart att sälja saker på bloggen ;)



Allt bra med dig då? :)

okej :) just nu svarar jag på kommentarer bara :)

ja, något sånt var det ^^, <3

Hej hej de vore jätte gulligt om du kunde rösta på mig här:



http://sysslingarnas.blogg.se/2011/january/utkast-jan-22-2011.html?_tmp=c67f3abb48b8001c2236fe0ef16891f454b2222d



Tack på förhand! :D

sv' okej :)

yes :)

händer idag?

vrf ska du nu sälja den? De va ju inte så längesen som du köpte den. ett tips kolla upp innan du köper nåt o fundera på om du verkligen har råd eller behov av saken för då sparar du med pengar.

Hoppas du hade en bra helg ! :)

Hej! tänkte bara säga att inlägget om hur jag redigerar bilder ÄNTLIGEN är uppe nu, ha en bra dag :) kram

allt bra?

Hej förlåt för sent svar. Jag mår ganska bra, hur mår du själv? :)

sv: okej:)

kom nyss hem.



allt bra med dig idag?:)

hoppas allt är bra med dig? :)

Va med i Veckans Blogg Vet ja! :) Kommentera med "jag är med" och skriv lite om vad din blogg handlar om. Jag drar 10 finalister på fredag och sen får man rösta fram en vinnare som vinner en länkning. Lycka Till. PUSS!



http://angelbynight.blogg.se/2011/february/veckans-blogg.html

Hej :) Hur är det? ^^

HEJHEJ! :)

Rösta gärna på vem som ska bli nominerad till "Veckans blogg"!

HA EN BRA LÖRDAGKVÄLL!

varför bloggar du aldrig längre? :(




Kom ihåg mig?