Godmorgon

Hej sötnosar.
Bloggen stog still en del igår, och det kommer den kanske att göra idag också har en del andra saker jag ska ta tag i tänkte jag så då får bloggen lida. Men det kommer förhoppningsvis upp något inlägg mer senare och så ska jag försöka ta tag i kommentarerna, men skriver så ni vet att jag lever ;) 

Okej. Vad händer idag?

sv okej va härligt :) jo jag mår toppen!

sv väntar på att pojkvännen ska komma så blir det mys framför en film eftersom att båda mår dåligt, du då? :)

:)

kom hem för en liten stund sen :)

haha jaa gör det :D supergott bar det!

nu är fototävlingen du varit med och röstat i över, kika in och se om den du röstade på blev den lyckliga vinnaren!:) http://mkarlstrom.blogg.se/2011/january/och-vinnaren-ar.html#comment

Hejsan!:)

nu är en fråga uppe i min blogg och skulle va väldigt snällt om du lämnar din åsikt.



tack i förväg och förlåt om du inte gillar reklam.

ha det bäst!(:

nu är fototävlingen du varit med och röstat i över, kika in och se om den du röstade på blev den lyckliga vinnaren!:) http://mkarlstrom.blogg.se/2011/january/och-vinnaren-ar.html#comment

Ursäkta sent svar, har varit i Sälen i en vecka. :)



sv: Tack detsamma, hoppas du fått en bra start på det nya året! :)

Jag har nyss startat en frågestund, skriv gärna en fråga! Har en liten ny sak nu, jag svarar på alla frågor i ett videoinlägg, kul va?

Kram!

hey

Heej:)

Allt bra idag?



kraam elin<3

sv; Hejsan!

Jag har nu en ny blogg., så skulle vara roligt om du ville följa den på bloglovin!

btw, jag följer redan din;)

sent sv: okej ;) allt bra med dej? :)

okey, jag svarar också på kommentarer.

haft en bra dag? :)

skönt att inte blogga ibland :D man skiiiter i bloggen.

Hoppas att du har haft en skön helg sötnos :)

NY BLOGG: www.llisalinnea.blogg.se

jag hade www.fotoliisa.blogg.se förut:]

hoppas du vill följa min nya, kraam:)

Fin header! är den ny eller är det jag som är efter haha?:D

svar: hihi

allt bra idag?

nu är Bex tillbaka efter ett bra tag !

ensam igen amanda gav upp.

men ja är kvaaaaaaaaaaaaar

PUSS !

Naaw fin bild!! :D

I ♥ you!

okej :D nja inte mkt :D

ska ta och vara lite med min kompis nu. :)

¨svar; väntar på middagen :D hihi

händer idag?

Hej söt!



Vad tycker du om min nya väska?



Kram

snygg bild :d btw , diggar din design (Y)

söt bild :)




Kom ihåg mig?