Nattstad

Hej!
Har för bara några minuter sen startat en blogg på nattstad.. Tänker jag skulle testa den 
bloggportalen lite och se om det är något för mig. Den kanske inte lär krångla lika mycket
som denna bloggen. Men vem vet jag kanske kommer tillbaka här..? det beror på vad jag
tycker om nattstad ju.

klicka HÄÄÄÄR för att komma till min nya blogg!

Jag hoppas ni följer med över dit och kikar in där och slänger in en liten kommentar;) 

Hej hej!

Såg att du hade kikat in!

Vill bara säga att jag har startat en ny blogg nu,

www.thablog.blogg.se

kika gjärna in där!

Jag följer gjärna din nya blogg :)

Kram! ♥

du kommenterade i somras (!!) i min gamla blogg men nu är jag back, med lite nytt. kram kram

Vilka converse tycker du är snyggast, ettan eller tvåan? :D



http://juliaaj.blogg.se/2011/april/ettan-eller-tvaan.html#comment



Kommentera Gärna :)

Hej där! Du kommer nog inte ihåg mig med, hittade en gammal kommentar från dig jag inte hade svarat på så jag tänkte.. varför inte titta in? Det var ett ganska bra tag sedan.



Allt bra med dig? Haft en trevlig påsk?

Ha det fint! ♥

fin blogg :) görs? :)

Hej! Nu är jag tillbaka i bloggvärlden. Har haft en vääldigt lång bloggpaus men nu är jag tillbaka med nya 3vliga inlägg. allt bra? :)

hur planeras kommande månader i sommarsverige? :D

whio, sexi header..

nej jag skoja men den är jättefin!

kollade runt lite hittade din blogg på din väns blogg,

MINNS NT VAD HON HETTE XD

checka gärna min :D ♥

hejsan! förlåt för spammandet men det skulle vara snällt om du ville rösta på några av mina klänningar här ---> http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=78j695RZHlFW782htamM2Iqc4gy4kbgeWFZU9osDOxZKsOrcmRod#Gallery




Kom ihåg mig?